哈哈,我鐘意既冬天漸漸咁黎緊啦^^
冬天咩事都咁順利
今日好涼,好舒服
eng兩堂,作文,又串ms,好好玩
hist,ms li要影我地上堂-.-扮乖=.=
math,學新野...
bio,一路玩一路聽書-,-
lunch,黃晨輝同彭達偉比人捉左去罰企,拖C班d人入A班-,-比開哥捉到正..
中文兩堂,講乜鬼野孟子,訓左陣..
放左學,即閃