今日星期六都要一早起身..真係有D難呀 .8 點要到九龍城..都唔明點要要租埸租到咁早ga..今日見到D隊友ga表現..真係o左嘴...
我都唔知點講...不過算啦..佢地係新人..要比時間佢地..十點練完就去左阿輝到等阿進補課..補課要默書..岩晒呀..應該ga
今日又整到隻腳起水泡..另一隻腳都未好返..咁快又來一隻..真係有金咩...唉...快D好返啦..6運會同欖球聯賽就來開啦
真係比隻D煩左兩個月啦..仲唔好返....真係要祈下禱先得...
係啦,,今日係第一篇日記..點解會想打呢..因為成日都有人問...咁咪打lor...簡單答案..希望有心機打落去啦..
分類: 未分類 |