halo 今日星期日..所以都係去練波..今日練波幾好玩,唔算悶.打touch好攪笑..同國進果D係咁係到講淤血...
練完同阿強去左食飯.食完行左陣淘大..見到周汶琦..佢真係好令好高..
之後就返屋企啦..
今日clavin話叫左我同阿輝去選19歲港隊..希望今次得啦..得左就好啦..哈哈
無野打啦..唔知講咩野..係咁啦..88