adamso : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
期待妳的出現.尋找中
我 的 資 料

暱稱: adamso
性別: 男
國家: 香港
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
煩呀****
練波..唱k
japan tour.and7s
加左幾張相
哈哈...
日 誌 分 類
全部 (49)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 49
留言總數: 25
今日人氣: 1
累積人氣: 620
RSS Feed
2006 年 9 月 26 日  星期二   晴天
25-9-06.補..U19選拔

今日返學諗住無野做啦..

點知到左放學阿強打來話今日選u19HKT..打去比人證實下..點知真係..

我校係立刻上課室攞野走人啦...諗住返屋企攞野..點知阿強佢借佢d波3波褲比我...

咁先可以唔使返屋企攞..唔係一定趕唔切..咁就死啦..之後打咪比阿輝..叫佢飛的去..跟住無波襪..返左去日修問張SIR攞..

最後5點3去到..5點半開始..之後換3出去點名...嘩..見到d人妻係好大件..佢地d鬼仔一年比一年大一個SIZE..但我地就..唉..唔好講啦

今日考三樣野者..係耐力同力量同跑..好彩唔使撞住..唔係就死得人多啦...不過都好累..阿輝就好似死咁...

26-09-06

今日都係啦..返學..無聊..不過今日就唔去球會練波..

因聽日U19又要..所以就唔去啦今日..休息一天..聽日再努力..

放左留左係到溫習小組..但偷走左去打籃球..再返去..見無野好做..就走左去打乒乓波..

好耐無打啦..覺得幾好玩...跟住就上去做咪阿進d野..就走人啦..睇左WA  LA佢地練波一陣..

 


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 adamso 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]