今日又要去選19HKT
今年真係無咩野信心..D人好似食左x藥咁..
鬼咁死大隻..直撞過來我真係訓左係到..
依家只好做ga就係等結果....我對自己真係無咩野希望..
28-09-06
今日舒服好多..唔使去練波..
可以休息一日..不過今日要補課
幾開心ga.同佢地一路補一路串嘴幾開心下..
學到野ga都..
班入面多學長都唔好呀..成日都話我唔整好件3又話講野..
真係好似好多人管住咁..慘呀..