星期一去左hkt18到練習...
一開如都幾好ga...
點知有人係到玩...
攪到全隊都要罰跑..
跑得超辛苦..腳都軟咪.
星期二者係今日啦..
去左學界到比賽...
100米真係唔得呀...
星期一果日已經跑晒啦..
仲邊有力跑呢...頂..
攪到long jump又唔得喎..
去唔到最好..得6.17m..
如果有力同一早集中到精神就得啦..
咁就有機會第一啦..唉...
攪到依家得第三...唉...
不過都好啦...去到自己ga目標..
唔講啦..88888