| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|

|
2006 年 10 月 9 日 星期一 ( ) |
通頂後返學既一日 ...  |
兩日都通頂 "''應該很累吧 "''不過今日好精神呀 .仲調左位.."""eng 有 d 悶 ''''諗住去 fill water ''''點知''''鬧我''''唔係鬧我 fill water ''而係 .....“ 你 d 成績開始走下坡喇 ......成日發夢"" ”........................................“冇呀 ...我有聽架 ”“ 唔係呢 ...你咁樣唔得架 .. ”之後問左上堂 d 野 ....我答晒 ...但佢都冇俾我去 fill water ....口渴左成兩堂 .......冇陰公呀 !!!!! 之後geog ...同 nana傾計 ...同佢傾到口水都乾 ....之後 maths & chin 過得好快 ....最後 pa .....簡直係傻左 ...同士多 & 丫珊玩到傻左 ...丫珊向度發傻 ...笑死我 、士多 & nana ...放學要 test geog ....嘩 ....我識架 ....有 d 無心向學 ...唔知做咩好 .....思路有 d 亂 ...係時候要整頓下自己 ...如果唔係 ....會考怎麼辦??會考就到 ...有 d 驚驚地 ...想上埋中六 ...雖然屋企冇咩 $ ....佢地亦都睇死我 ...好唔開心囉 ...明明有時好有衝勁溫書 ....叫佢地唔好嘈 ...點知佢地可以一盆冷水淋落黎 ...“ 溫咩書丫 ...溫黎溫去又咪係咁 ...”真係好想走 ....走左可能冇咁傷心 ...唉 ....我諗我都會選擇少向屋企 .....少 d 向屋企 ...少 d 嗌交 ...
*************************************************************************************
<< 無題 >>
每天都上著一樣堂
真的透不過氣來
想快些長大
忘記現在一切不開心之事
記起開心之事
可能
我不適合在童年裡逗留
如今
認識了你
醉了
醒了
哭了
一切一切都因你
手上傷痕不應為你而設
但
心的傷你卻為我加上
傷心
只不過是一刻
心傷
卻是一輩子的事
>> 完 <<
***********************************************************************************
自己作架 ..唔知好唔好 ............大家評評啦 ...
|
| 刊登時間︰2006-10-09 07:24 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|