| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

|
2006 年 10 月 2 日 星期一 ( ) |
| 睇唔到 film ... |
今日本來去睇" 寶貝計劃 " ...點知去到冇飛喇 ...好唔開心 ...又要睇 VCD了 .......睇唔到 ...去左飲茶茶 ...飲完就上左小宜屋企 .....上到去 ...小宜佢地話未食野 ...落左去街市買餸 ...自己包餃子 ....仲有雞冀 ......呵呵 .....包左兩隻咁多 ...因為要幫亞湯搞份 art ...同淫虫 , 亞湯 , 小宜 同小宜哥哥 食完野就做功課喇 ...Lazy 上到黎睇VCD ...冇做功課 ....而且令小宜做唔到 ....好無奈 ....咁就同淫虫向五點幾走 ...
[ 今日飛錯線 ....搞到好多人好嬲 ...對唔住呀 !!!!!!!!]
同 n 仔 msn ....見到 智梓個侄仔既相 ...so 我post 上黎 ....勁可愛 .....!!!

|
| 刊登時間︰2006-10-02 10:52 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|