| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

|
2006 年 9 月 29 日 星期五 ( ) |
| 聽日放假喇 !!! yeah !!!!!!!!! |
呵呵 ..聽日放假喇 !!好正呀 !!!又有得訓 ...
不過聽日要補課呢 ...星期六都要補 -------->人都顛呀 !!!
今朝6點半起身 ...為左本 geog mc !!!!
哼 !!!!!枉我搵左你咁耐 ......原來你一直向我個袋度 !!!!!
訓少左半個鍾 ...累 !!!
>>其實日日補課 ...個人比平時唔返學累 ....<<
今日兩堂 geog ....兩堂 econ ...兩堂中文 ....仲有 maths & music .....
勁悶 ....我訓左兩堂econ ...個 miss 講極我都唔識 ...可能係自己蠢!!!
但問佢野係 ....
" miss , 點樣分別 GDP 同 GNP呀???" 我 ..
" 自己睇書 !!!" miss .
" <--------我個時個樣 !!"
我都唔知可以俾咩反應佢 ...
so ...我訓教!!!!!!
>>so crazy << 
lunch 去左東村食 m 記 ...
差 d 遲到 ......
勁跑 ....用盡之前用淨既體能 ...
我 e 個數學科長 ...上堂勁蠢!!
點解我咁蠢架 !!!!!!!!!!!!
一陣同YE放狗 ....開心 !!!
|
| 刊登時間︰2006-09-29 07:46 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|