| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

|
2006 年 2 月 18 日 星期六 ( ) |
| 苦悶的一天 ..... |
今日要出 trip 呀 !!!好悶呀 .....好在 helen 同我一組 ... 勁凍 ....行左好耐 ..... 俾風吹到頭都暈 .....之後就走喇 ...返到 kf ....就同 helen , 亞易 & 臭米去食野 ....傾左好多我唔知既野 ....呵 ...............之後去左梨木榭自修室 .....不過個陣都 8 點幾喇 ....去到諗住背中文 .....但冇心機呢 .... .........之後咁就一日喇 ...................................*
|
| 刊登時間︰2006-02-19 07:46 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|