| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

|
2006 年 2 月 20 日 星期一 ( ) |
| 今日練波波 ..... |
今日係星期一呀 ....早上發左個奇奇怪怪既夢 .....有 d 驚 ....丫 !!!!!!!!!!!!!!救命呀 !!!!!!!!!!!!!!!!!!今日冇週會 ...對住秋琴三堂 .....哈 ..... account d 野我明喇 !!!!!!嘻 .....之後 p.e. 堂 ....嗚 ... T^T 個肚又痛喇 ....都唔知發生咩事 ...唉 ~~之後上堂都冇咩事發生 .....Rain 又係俾人話 ....樹熊又係俾敏敏串 .... maths 我又明呀 ....好野 !!!!可能我有個責任要教 nana 啦 ....nana又教我 pa 喎 .....嘻 !!! *.* 放學練波 ....終於似返一隊人 ....咁先好架嗎 .....仲教埋 c grade 既做人道理 ....kill kill 話我地 "成熟 " 左喎 .....哈哈 ....我做左個動作就笑死佢喇 ...哈哈 !!!之後返到屋企就做功課 ...做乖乖囡 .......*
|
| 刊登時間︰2006-02-20 09:48 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|