| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

|
2006 年 10 月 24 日 星期二 ( ) |
| 捐血日 .... |
好想喊呀 .......................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
一返到屋企就見到個黑人憎既舅父 .........勁憎佢呀 ....一黎就要搞到同亞 ma 嗌交 .....wah !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
今日捐血 .....捐左 450 ml ..........好大包 ......捐完暈暈地 ....可能捐得快得濟 ......坐一坐就話捐完 .......勁快 .....一抆個支針 ...就見暈 .....暈左一陣 ........11 : 54 a.m 捐好 ....抖到 1 點先走 ...去左食米粉 ....暈 .....上左去班房 ....訓左 .......今日可以話冇上堂 .... 第一、二堂 geog 只係做w.s .... econ 兩堂 + 中文兩堂都去左 hall 準備...之後就 maths + mus ...我訓左 ....因為好暈 ....miss 孫都唔知係咪白痂既 ..佢地之前明明唔去係佢地既責任 ...關我地咩事喎 ...點解要我地等到佢地去完 english corner 我地先補 p.a ??我唔明囉 ...都唔關我地事 ....我 ........嬲囉 ........所以我地唔去補 .....咁又點 ...我係唔舒服 + 唔服氣 .....走左 ...同亞庭上左小童 ...今年又搵我黎搞 .....搞鬼屋 ......車 .......easy ....有野係難到我既 ...個死人亞應又搞爛 get .......笑死左我地 ....之後同亞庭去左小雨天食完野就返左屋企 lu ...
唔講咁多 lu ...捐完血好累呀 .....好在今日冇功課姐 ..
*****************************************************************************
|
| 刊登時間︰2006-10-24 11:28 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|