今日day3 ~ 係我幾鐘意既一日 , 因為唔使上英文同physics
早上代blue on duty ~~~豬彬Dmember好靜~~~得我同自成同YMC係度講笑 , 以為可以乘機識下佢Dmember添
pure堂又係咁講功課 =0= 不過我未做
lunch小白冇帶飯比我 =3= 即刻跑左出去同銘佢地食 (小新都係度呢) ~~~ 又去明將 = =! 唔係幾鐘意呢間野~~~第三次叫日式叉燒定食了!想嘔! 不過得佢平平地又岩我口味
同以正佢地講深水保D野好平@@~~~大家都心郁郁想攪野
then上pe , 打保齡 , 去廣福村等車等到嘔電終於等到 = =
74A 真係幾爽 @@~~~ 大家上左車都好似開朗左~~~影下相先 = =+
到左就開波啦~~~今日手風好差 = = 勁落坑 , 銘話要碌出去喎~~~真係好左 , 全中過一次炸
好低分 , 不過舜同小新好似都麻麻地
嚴同煒仔勁高分 = = 想知就問佢地啦
又搭74a走 , 兜勁耐先到太和 = = 暈暈地
晚上雪叫我提members onduty @@~~~ 次序係: 小白(幫我駁3lines) ---> panda 3line---> 阿蘇3line ---> cat3line ---> garris(訓左 =.=) ---> nora(因為msn已經通知左)
好攪笑 =w= 用左好多時間去認清身分 , 但係個個都一下子估到我把聲既 = = 其他人反而唔係
panda唔知點解同小白好好傾 = =
最後我同小白傾到好夜先訓 = =
|