什麼第16天呢 = =? 就是我已經第16天沒有好好的睡了............好累好累
一早起身做左少少puremaths , 跟住就返去onduty = = 又撞到豪
超早到 = = 連hehorm都未開 , 去拎對講機先 (原來壞的)
今日大家都好準時@@~~~我又on後門lu~~~秋霞又係同我一齊的~~~唔知點解總係冇咩捉人 = = 可能大家都醒水掛 , 通常朝早都係捉到D唔小心既人的
攪到又勁講笑 =3= ben都付和我了 , 我覺得有好多人平時門牙係露出的 , 偏偏onduty專登留意又唔係好多
then全日就是用黎做功課的了 = = 因為miss陸執功課好嚴 , 唯有lunch返屋企拎剪報返黎做 , 結果冇同misswong食飯 , 仲要豬彬幫我onduty(佢都未交剪報的呢.......)真係唔該晒 , apply maths堂又用自己力量死埋份puremaths佢 = = 攪到我上堂冇聽書添
可能因為平日多幫人 = =+ 今日發覺身邊的人都樂意接受我的要求的~~~這種感覺真好
放學練默劇~~~ok啦~~~主要係玩 , 有個人係zicky細佬呢~~~唔怪得好面善
好驚佢地悶~~~所以下星期二準備多D先 , 今天有勞ice幫忙
then同冰傾左少少份比賽劇本 = = 然後我交謄文 , 比miss陸捉住黎講我D文 , 唔知點解有D似misssum = =
唉~~~唔知有冇比佢記名 = =
最後幫下手執artroom , 奇景的乾淨
好早訓 , 10點就訓左
|