addisoncom
暱稱: 翔子
性別: 男
國家: 香港
日誌統計
文章總數: 146
留言總數: 103
今日人氣: 14
累積人氣: 7241
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2005 年 11 月 11 日  星期五   晴天


打番4日前既日記 =0= 驚訝 分類: 未分類

唔好意思 =0= 雖然呢排我唔係忙到飛起............但係真係幾累下 , 包括精神上同肉體上 , 所以呢幾日一有時間就係度hea............到而家都未充番電

 

諗番星期五發生乜事先 = =

好記得阿蛋送左D曲奇餅比我@@~~~十二萬個多謝晒^_^ , 我一定係報答您既!

放學就食D曲奇啦@@~~~好好味~~~好似藍罐曲奇 , 等我遲D又整野食比您地先@@ , 當然係蛋蛋試味啦~~~

 

希哥借左個魔術心心比我玩~~~真好人 , 很好玩啊 , 騙到很多人但騙不到丫霜呢 =3=

 

放學比misswong拉左去聽人傾野~~~原來何sir有意思將禮堂強化 , 不過............有點怪呢 = = 始終設備同空間都冇實際上既改善 , 詳細內容都係果句啦 = = 個別問我 , 呢度好難講

then去6B生日會~~~食左30度蛋糕

最後同冰大姐傾個45劇本既排位~~~同埋聽豬彬教阿蛋econ (有點怪呢 @~@)

返屋企做左咩呢 = =? 唔記得lu






訪客留言 (返回 addisoncom 的日誌)


蛋* 於 2005-11-16 09:16 PM 發表:
我好期待你整既野食呢 =]*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我想食乜野@@? 我最拿手係碌杯麵~~~kaka
不過我整過蛋糕嫁@@~~~
Posted at 2005-11-17 12:52 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]