點解叫難得既周日呢 = = 因為我實在好耐冇試過星期日會咁得閒的 (其實仲有幾噸功課............)
一早起身小白就打黎 , 原來佢要同屍sir睇急救比賽 , 於是陪佢出去食早餐 (我又會咁好人既!?) , 點知佢遲到喎=3=期間有個阿伯坐新位我走埋去搭台 , 跟住佢就一路鬧我一路走開lu = = 佢唔想同我食?
陪完返屋企 , 訓教............
5點幾出黎接小白 , 陪佢食m記(又係食野!?) , 跟住又返屋企 = =
個日記咁短既!?
晚上改劇本 =0= 改左一幕炸 , style好唔同 , 唔知改晒會點呢............
|