又星期一了............05:00am 叫小白起身............叫到七點幾都叫唔起 = = 宣佈失敗 ( 我好眼訓呢 )
又 Day 1 了...........對我黎講係一個幾特別既日子 = = 因為即使Day 1 只上六堂 , 卻是科科都有上的 , 勁巴閉
今日又同豪佢地一齊返學~~~
返到去又到左請小白食早餐時間啦~~~
Ryan 冇返喎@@~~~唔使present~~~正 (等我仲晨早留留準備咁多添)
pure 堂派番功課 @@~~~拎A- 喎~~~幾開心 , 雖然問左好多提示 , 但係始終係自己做的 (上堂時)
lunch time 又比舜同以正遺棄了 =0= 好慘 , 自己一個去萬利食............好孤獨呢
lunch 又幫YMC收錢~~~收得唔多波 , 班友仔成日都唔留係課室
中文堂比miss陸點左去討論 =0= 討論失業問題 , 我有D似比人圍攻呢~~~不過算了吧 , 我又唔係辯論既材料 , 而且又好唔認真 = =
放學周圍搵小白.........好累
then同佢去食野同埋買文具~~~跟住返屋企lu
返到去又勁打日記 = = 然後食飯 , 訓教..........訓訓下資優有人打電話黎..........話我想報咩course = = 我話報晒............後來嚴話只需揀第二個!!!!!!!!!!!! 大鑊啦
終於打埋今日日記lu = =
|