addisoncom
暱稱: 翔子
性別: 男
國家: 香港
日誌統計
文章總數: 146
留言總數: 103
今日人氣: 13
累積人氣: 7240
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2005 年 11 月 16 日  星期三   晴天


累積了....... 滿足 分類: 未分類

嘩 =0= 琴晚10點訓到7點 , 正 , 當然有無窮無盡既惡果.......

要做英文作文同newscut = = 不過應該做唔到啦.......英文功課我好難上堂做的.......

一返到去misslaw又派野比我地 @~@ 不過我都唔知係乜東東

朝早miss碌插人呢 = = 插我地遲上堂啦~~~唔熄電啦~~~擺晒D野啦~~etc~~~冇意見 = =

apply堂比豬彬胸=0= 係度剪指甲 , 勁攪野 ~~~我係度剪有D人又做緊數唔係幾好意思 = = (因為我做得快.......)

小息係度hea = = then 上中文~~~今天唯一同小白一齊上既堂~~~派卷 = = 我12分呢 , 很滿意 (說不滿意的話會有很多人打我的.......)

pure堂~~~冇乜野~~~又係傾計多囉@~@文sir都有參與的

lunch開會 , 秋霞好凝重咁同我講閒野(對我黎講係閒野) @@"""

小白帶飯比我呢@@~~~真乖 , 幫我買野飲添

開會傾左D咩呢 = =? 都係芝麻綠豆小事居多

PE堂~~~睇人踢波~~~銘幾勁丫@~@ 煒仔同朱華都係~~~連我唔識睇波都知佢地靠得住 = =

放學得知有人陪我唔交英文就閃 = = 去買激鬥戰車 = = 買左15盒 , 好重

晚上..........好多野做 , 等我講解下

1. Open Day 編更 加 寫下星期有邊個會幫手

2. 打日記啦...

3. 中文作文

4. PHYSICS功課

5. 英文作文

6. 英文剪報

7. 英文project

8. 可以的話打劇本

 

而家係一點............我只做左頭兩個 = =






訪客留言 (返回 addisoncom 的日誌)


小白 於 2005-11-17 10:58 PM 發表:
係囉係囉, 小白真係乖喇...@@v
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

一時時炸~~~小白都唔係成日都咁乖既~~~
Posted at 2005-11-20 02:09 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kannaduki 於 2005-11-17 05:15 PM 發表:
嘩∼你好多野做呀...努力啦∼
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘻嘻@@~~~我會努力啦嫁~~~多謝><
不過我唔會唔比自己訓教嫁喎@~@
Posted at 2005-11-20 02:25 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]