嘩 =0= 琴晚10點訓到7點 , 正 , 當然有無窮無盡既惡果.......
要做英文作文同newscut = = 不過應該做唔到啦.......英文功課我好難上堂做的.......
一返到去misslaw又派野比我地 @~@ 不過我都唔知係乜東東
朝早miss碌插人呢 = = 插我地遲上堂啦~~~唔熄電啦~~~擺晒D野啦~~etc~~~冇意見 = =
apply堂比豬彬胸=0= 係度剪指甲 , 勁攪野 ~~~我係度剪有D人又做緊數唔係幾好意思 = = (因為我做得快.......)
小息係度hea = = then 上中文~~~今天唯一同小白一齊上既堂~~~派卷 = = 我12分呢 , 很滿意 (說不滿意的話會有很多人打我的.......)
pure堂~~~冇乜野~~~又係傾計多囉@~@文sir都有參與的
lunch開會 , 秋霞好凝重咁同我講閒野(對我黎講係閒野) @@"""
小白帶飯比我呢@@~~~真乖 , 幫我買野飲添
開會傾左D咩呢 = =? 都係芝麻綠豆小事居多
PE堂~~~睇人踢波~~~銘幾勁丫@~@ 煒仔同朱華都係~~~連我唔識睇波都知佢地靠得住 = =
放學得知有人陪我唔交英文就閃 = = 去買激鬥戰車 = = 買左15盒 , 好重
晚上..........好多野做 , 等我講解下
1. Open Day 編更 加 寫下星期有邊個會幫手
2. 打日記啦...
3. 中文作文
4. PHYSICS功課
5. 英文作文
6. 英文剪報
7. 英文project
8. 可以的話打劇本
而家係一點............我只做左頭兩個 = =
|