為什麼是生命的盡頭呢.......
因為每每小弟訓得一兩個鐘之後個上課天 , 就有呢種感覺
琴晚怒打劇本到三點半 = = 今朝五點幾又再戰.......
很累~~~而且質素非常麻麻
好多謝小白同通通幫左我咁多 , 同時又同各位說聲對不起 = = 因為今天狀態很差呢
遺憾既係今日仲未交到!!! 死得啦! 聽日實比misswong孖叉死! 因為實在冇乜贏面
身為主席麻~~~我有一句話說得最多的@@
「好的劇本~是改出黎的~」