近排忙著開工 , 真係好累
今個星期仲要做四十個鐘 , 有點想死 = =
另外遺憾的是失去了很多時間陪小白,朋友,members............真不好意思呢
好多人都勸我唔好做哦@@............
吃苦倒有另一番滋味 (同玩童軍唔同既係呢個有錢收)
小弟也倒幸福的麻~~~~~~~至少有空的時候可以打比妳 其他人卻不知將心放在哪裡