好漫長的一個星期............
以後幾日也會忙吧~~~
可惜是忙學業以外的事
關於大合唱麻~~~~~~~恭喜各位得獎者啦~~~
雖然 geog 組 贏左我好意外@@
我覺得7B有冠軍相啊~~~~7B好波
慣了~~~玩左七年 , 輸左七年 = =
說來讀中學冇乜成功既經驗
同閃閃chat~~~聽佢講練歌練得好開心 , 好羨慕
小弟覺得今年練習過程好大壓力 , 甚至有D辛苦同唔開心 , 有D人估到點解吧
另外遺憾既係 , 睇唔到 5E , 好對唔住咁多位 5E 既members 呢
琴日童軍宣誓 , 做教練員啊~~~希望有空可以教教D中一吧
今日霜說有PSP比賽..........可是遲到了 , 不能玩 , 還叫了朋友來呢............(對不起 , 尤其係通通)
我的PSP啊............
Drama 比賽 , 輸了
我有責任嗎 = =?
|