addisoncom
暱稱: 翔子
性別: 男
國家: 香港
日誌統計
文章總數: 146
留言總數: 103
今日人氣: 5
累積人氣: 7232
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2006 年 12 月 30 日  星期六   晴天


好一個假期 , 好一個2006 分類: 未分類

一如以往 =0= 呢幾廿日都係忙的

各位同級既朋友放心............自大合唱果星期開始 , 我係從未溫過書 , 從未做過功課的 (其實之前都冇吧.......)

首先既係 , 近排要多謝好多人 , 而且大部分係唔會黎呢度既人

莫浩榮---幫我做了一份newscut

龜康 + 肥康 ---幫我部腦裝 display card

舜---專登比左一張車飛我

自成---(未成事@@唔講)

熹---老是幫我完成TAS and its report , 我出左好少力 =0=

不知怎的 , 跟很多人都未至於「親密」的關係 , 但跟他們的信賴 , 是深厚而且不難建立的

我覺得這也是本級男同學比女同學優勝得多的地方{後者.......不免有點自我中心 (大部分)}

總之啊~~~謝謝您們 , 我很榮幸跟您們做朋友

當然 , 還要謝謝小白今日既lunch , 很好吃

 

略記一下近排乜事吧~~~

聖誕聯歡 , 幾Hea下 , 雪儀點歸 , 同第四組聚左陣 , 冇野做 =3=

下午同小白玩

不過我真係好想好想問大家一個問題@@

大家點解成日影咁多相 =0= 希望有人答我啦~~~~我想知下您地既動機

 

23號~~~pure補課+TAS , 悶~~~~~不過聽文sir同我地吹水都幾好

24號 , 我地要求既pure補課 , 同交report , 飲sir未免欺人太甚了 , 唔知佢D「朋友」係點諗佢既呢 = =? 我覺得佢好似一個人

晚上~~~去柏傑家打牌 , 係度補充一下~~~ 通通 and 柏傑 係小弟最要好的朋友啊@@~~~

小白成日都話我只有同佢地一齊先至會好開心咁笑的 , 其實我都覺得係 = =

如是姐啦~~~果晚好開心 , 可惜要早走

25號~~~去大伙兒去恩恩家 (原來同時間通通佢地去黃sir屋企玩呀~~~可惜可惜) , 拜訪三件事 , 打機 , 打雀 , 打啤牌

我發覺我始終打機叻D............

通消 , 第二朝去明星飲茶 , 叫左激多野食 , 終於 , 我係呢日食到自出娘胎最貴既早餐 , 三十多元............而且 , 以後五天 , 我都冇餓既感覺.......

一返屋企 , 喪訓 , 這是26號

27號 , apply補課~~~幾平靜既一日

28號 - 29號 , 去資優生camp , 這是飲sir比我既一個寶貴機會~~~做一個關於光纖既project , 做左十個月就係呢日present (呢兩日physics同pure補課............) , 其實麻 , 都幾hea的 , 只不過有一組特別smart , 是它贏定了 , 科大訓一晚~~~不錯~~~詳情唔講多啦 , 雖然個司儀好like 說教 , 但佢引用梁詠琪既一句話 , 我覺得係我呢個camp既最大收獲

「人地放棄你唔緊要 , 最緊要自己唔可以放棄自己!」

雖然冇獎 , 但對於大家一而再三互相的祝福 , 我知道這幾個月我要認真點了 , 希望大家有緣再見

同日 , 族小白去補習~~~真好

30號~~~唔打住啦

 

聽日係2006年最後一日 , 打唔打番個大事回顧好呢@@






訪客留言 (返回 addisoncom 的日誌)


PANDA 於 2007-01-03 07:54 PM 發表:
要打呀∼
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]