00:00
十九歲
第一個既感覺係 , 眼訓 = =
雖然小弟並非八面玲瓏之人 , 但總有點點知心會替我祝賀 , 所以還不能睡
謝謝大家
不管這十八年過著怎樣的生活
我肯定 , 都不是白過的
因為我認識了您們
跟其他人不同 , 生日有重於泰山,輕於鴻毛
晚輩似乎係輕於鴻毛果D @@
一早 , 小白接我返學~~~~好高興 >w<
她還安排了幾個少少的驚喜呢 @@~~~好幸福
仲有第四組ほ人食蛋糕+唱生日歌~~~keke~~~~多謝晒
阿朗好攪笑呢 @~@ 成日講錯野
收到的禮物不多 , suprise的係 garris 果份@@~~~(點解自己估吧~)
小白的禮物最good了~~~勁靚 , 仲唔只一份呢~~~
晚上補完習同小白去宜家食野 , 喪平 , 下次組聚去下先 = =+
本日最後的驚喜係 , 竟然有一套名為<<生日快樂>>的電影今日係坊間首映日@@"""""
呵呵~~~於是小白拉了我一齊睇了
初初幾驚唔好睇 , 因為我每次入戲院睇戲都係睇下影評先的 = =||| 以確保值回票價
好在幾好睇炸@@~~~愛情片來的 , 推薦 , 中上的港產片
雖然開始不久已經估到個結局.......kakakakaka
今日好開心 , 多謝大家
講到睇戲 , 其實我都睇得ok多的 (當然同好多同學仲差好遠)
小弟就在此推薦心目中的 top5 比大家睇吧~~~(不分先後 . 只計21世紀的作品 , 仲有 , 星爺作品唔計 = =)
1. 鋼琴戰曲 (不說了吧~~~)
2. 死亡魔法 (岩岩落左 , 不久就有VCD買)
3. 無間道1 (想當年佢撼贏左哈利波凸真係大快人心@@!)
4. KingKong (上年生日睇的@@~)
5. 小孩不笨2 (輕鬆 , 富教育意義 , 消遣怡情佳品)
|