看過電影不少 , 終於睇到一套媲美<<鋼琴戰曲>>的戲了@@!
<<月黑高飛>>好好睇@@! 強力推薦
而且仲係1994年作品@@~~~
可惜當年 奧斯卡 輸左比 <<阿甘正傳>>
哪個較好@@? 緊係<<月黑高飛>>啦~~~kaka