對 = = 今天未必是收成的日子 , 但卻是開花的日子
之前果晚成晚好少講野 = = 應該係接受現實的氣氛吧
總係好擔心英文肥
Ben問我 , 如果語文肥左 =.= 點算?
「您會覺得這19年是白過的」
..............................
唔賣關子 = = 我開估吧
老天爺總算對小弟不薄 , 英文E左------- e f u e e
我頂 = =凸 又拎U呀!(reading & language systems)
作文又F呀~~~
比英文玩死 =.= 不過算 , 始終拉條E
不過比我勁既人大有人在 =.= 有人 fffee 拉E , 有人 ffffe 都拉 E
真替正正常常拎E的人不值 =___= 竟然要與我地呢班負碌怪看齊
中化麻 =.= 算合理 , 有補習............D
而且中文oral A 左呢 @w@ 勁開心 , 咁大個仔第一次拎A
miss碌說比預期好 =.=
其他 alevel 麻 =_= DDD
合理
科大civil 在等我............
種瓜得瓜 , 種豆得豆 似乎唔太適合用於公開試
平時好勁的 , 又唔係個個都拎ABC
不過有一個特色 @_@ 就係同 CE 放榜果陣都幾似
唔通有D人真係考公開試特別叻@@?
唔講咁多其他人啦~~~~驚佢地 mind
恭喜所有英文pass左既高危一族啦~~~~哈哈
呢次又爭D拎晒 A B C D E F U , 上次爭條A , 今次爭條 B = =
打住咁多先啦
好多謝大家對小弟一直以來的關心 ^_^
開完花~~~~就係等結果了~~~~
唔知對你地黎講邊日先算係結果呢@@?
|