收過變態電話未 = =?
話說小弟係深霄收到一個私人號碼電話
學任sir話 , 「邏輯上得三個可能性」:
a) 梗係 panda 啦 , 佢打比人一定冇來電的
b) 馬會搵我.......=.=
c) 唔係a,b , 就係 c 了
一聽 , 男的~~~~~仲要咁夜!? 仲唔係 c ? (就叫你C!)
好 , 去片!
我: 喂?
c : 喂? 咁靜既呢度?
我: 係呀~~~你係? (把聲好似肥康...)
c: 做緊咩呀?
我: 上網囉
c: 一個人? 好靜喎 (肯定唔係肥康 = =)
我: 係呀 , 係房
c: 咁你就正啦~~~咁soft
我: 都可以咁講既
c: 喂 , 問你D野呀
我: 咪住先 , 你係?
c: 我都唔識!?
我: 唔識
c: 我喎 , 聽下我把聲?
我: 唔識 (好似街頭騙案.......我唔係呀嬸呀.......)
c: 你諗下先啦~~~
我: 唔知
c: 你都冇諗既~~~~你諗下先啦~~~
我: 唔知 (如果想同我講有人入左院就快啦 =_=)
c: 你諗下啦
我: 唔知 (有D衝動爆「劉德華」出黎.......睇佢會唔會認)
c: 你再諗下啦
我: 諗唔到 , 有冇提示先
c: 你同學呀~~~
我: 我好多同學喎
c: 諗唔到?
我: 諗唔到 , 邊班呀
c: 最後果班呀
我: 姐係邊班呀 (3歲都知你白撞.......你講得出話7B你好野 = =)
c: 最後果班囉 , 坐你附近既呢
我: 諗唔到 (7B有固定坐位表的時候 , 我應該不在世上.......)
c: 唏~~~你親戚呀
我: 親戚!?
c: 係呀
我: 你係我親戚!? ( 認親認戚...講兩講就叫識)
c: 係呀 , 表果D親戚呢
我: 哦可? (好波!)
c: 表弟呀 (搵我咩事呢? 親愛既表弟同學)
c: 喂 , 問你D野先呀
我: 問啦 (我想大家都想知佢問乜 =_=)
(以下內容18禁 =_=)
c: 喂你割過@皮未呀?
我: 未
c: 咁你#果陣有冇包住嫁?
我: 唔明
c: 姐係未$果陣有冇露出黎?
我: =_= 你當冇啦
c: 咁$緊果陣呢?
我: 唔答你 (兩題夠啦掛 = = 做人光明正大 , 冇謄鬼 , 到此為止了)
c: 妖~~~答我啦
我: 唔答你
c: 答埋呢題姐
我: 唔答你 , 知黎做乜
c: 係啦 , 係唔識嫁
我: 我都知嫁啦 (估唔到你自爆)
c: 大佬我聽日想割@皮 , 好驚呀
我: 呀下
c: 你答我啦
我: 唔答你
c: 答啦
我: 妖唔講
cut 線~
識我既話應該知我7B掛............真是無知的表弟同學
邊個唔識我又有我電話呢 =___=?
|