addisoncom
暱稱: 翔子
性別: 男
國家: 香港
日誌統計
文章總數: 146
留言總數: 103
今日人氣: 15
累積人氣: 7208
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2007 年 7 月 9 日  星期一   晴天


變態電話 分類: 未分類

收過變態電話未 = =?

話說小弟係深霄收到一個私人號碼電話

學任sir話 , 「邏輯上得三個可能性」:

a) 梗係 panda 啦 , 佢打比人一定冇來電的

b) 馬會搵我.......=.=

c) 唔係a,b , 就係 c 了

 

一聽 , 男的~~~~~仲要咁夜!? 仲唔係 c ? (就叫你C!)

好 , 去片!

 

我: 喂?

c : 喂? 咁靜既呢度?

我: 係呀~~~你係? (把聲好似肥康...)

c: 做緊咩呀?

我: 上網囉

c: 一個人? 好靜喎 (肯定唔係肥康 = =)

我: 係呀 , 係房

c: 咁你就正啦~~~咁soft

我: 都可以咁講既

c: 喂 , 問你D野呀

我: 咪住先 , 你係?

c: 我都唔識!?

我: 唔識

c: 我喎 , 聽下我把聲?

我: 唔識 (好似街頭騙案.......我唔係呀嬸呀.......)

c: 你諗下先啦~~~

我: 唔知

c: 你都冇諗既~~~~你諗下先啦~~~

我: 唔知 (如果想同我講有人入左院就快啦 =_=)

c: 你諗下啦

我: 唔知 (有D衝動爆「劉德華」出黎.......睇佢會唔會認)

c: 你再諗下啦

我: 諗唔到 , 有冇提示先

c: 你同學呀~~~

我: 我好多同學喎

c: 諗唔到?

我: 諗唔到 , 邊班呀

c: 最後果班呀

我: 姐係邊班呀 (3歲都知你白撞.......你講得出話7B你好野 = =)

c: 最後果班囉 , 坐你附近既呢

我: 諗唔到 (7B有固定坐位表的時候 , 我應該不在世上.......)

c: 唏~~~你親戚呀

我: 親戚!?

c: 係呀

我: 你係我親戚!? ( 認親認戚...講兩講就叫識)

c: 係呀 , 表果D親戚呢

我: 哦可? (好波!)

c: 表弟呀 (搵我咩事呢? 親愛既表弟同學)

c: 喂 , 問你D野先呀

我: 問啦 (我想大家都想知佢問乜 =_=)

(以下內容18禁 =_=)

c: 喂你割過@皮未呀?

我: 未

c: 咁你#果陣有冇包住嫁?

我: 唔明

c: 姐係未$果陣有冇露出黎?

我: =_= 你當冇啦

c: 咁$緊果陣呢?

我: 唔答你 (兩題夠啦掛 = = 做人光明正大 , 冇謄鬼 , 到此為止了)

c: 妖~~~答我啦

我: 唔答你

c: 答埋呢題姐

我: 唔答你 , 知黎做乜

c: 係啦 , 係唔識嫁

我: 我都知嫁啦 (估唔到你自爆)

c: 大佬我聽日想割@皮 , 好驚呀

我: 呀下

c: 你答我啦

我: 唔答你

c: 答啦

我: 妖唔講

cut 線~

 

識我既話應該知我7B掛............真是無知的表弟同學
邊個唔識我又有我電話呢 =___=?






訪客留言 (返回 addisoncom 的日誌)


閃閃 於 2007-07-17 11:18 PM 發表:
救命好好笑 =V=
其實會唔會係玩電話 x]
哈如果係我, 問左佢幾次都唔答我係邊個我會即收線 -,-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



彬~~ 於 2007-07-16 02:09 PM 發表:
俾我佢講3句都唔講係邊個我就cut左線了.........
你真係好耐性...哈哈~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



銘 於 2007-07-15 11:47 PM 發表:
痴線架咩....
俾我臨尾收線一定對住個電話大爆一句粗口 !
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]