自派位的一天開始 , 幾乎都很忙的 = =
以後仲會繼續~~~求命
已經放棄左兩個 o camp , 只報一個細 o ~~~希望正確的吧
想留番D日子(同精力)係月尾同上次露營班friend去番次宿營
話時話 , 07.07.07 去露營既相仲未貼比大家睇添
唉 , 冇乜機會住 hall , 好upset , 點解我填份 form 填得咁老實呢~~~~~可唔可以比我改呀
註冊完 , 愈黎愈覺得錢只係數字...........
幾辛苦搵番黎都好 , 都可以係談笑間灰飛煙滅的
「啊 , 這麼少了 , 又要慳住使了」
當然作為男性 = = 對錢還是不要這麼感性的好
最後送上少少露營的相

知唔知邊個係我 = =

右邊係城鎮中心 , 中間係民住房舍 , 左邊係.......比人拆緊既民住房舍
|