去完 ocamp ....... 好累好累 =.=
都幾多野玩 , 一個接一個的............
冇乜點識人~~~實在太多HD的人了
女仔更是少得可憐 , 1:7 吧 , 幾乎是一個和尚寺
識左好多有趣的 games , 有機會教大家玩玩吧~~~
還有就是 , 成個camp意識都幾不良 = = 而且D人都係
唔太喜歡D學姊 (組媽例外) , 又樣衰 , 又惡.......好少器+成日爆粗 = =
唔好以為少女仔就可以咁先得嫁~~~睇埋樣嫁麻~~~
亦都因為佢地 , 小弟冇咩打算上呢個莊 = =
至於自己組.......幾好 , 雖然男女組長都係曳人 (全世界都係吧.......)
最尾既賭分環節.......好波
打住咁多先 , 有機會為大家介紹D games
知道自己住唔到 hall , 好down = =
唉 , 算吧
|