12;00 起咗身`!;] 跟住睇完惡作劇之吻...去咗[[喜尚家喜]]飲茶 w!f 婆婆..呀媽..表弟..表妹
好耐都冇飲過茶啦﹏-) 食咗好多野...跟住去咗婆婆到..
2;15 心柔打黎...就番咗屋企換咗 3 .....番學校打波...得4個人...我..sandy..家盈..心柔
打咗陣波..又打咗陣機..又打咗陣波..又打咗陣機`
4 點幾...諗住走...點知sandy [差]錯腳...整親咗隻腳...睇佢個樣...好痛
跟住等我地換晒 3 ....就同sandy去咗睇鐵打.....就咁岩...一出校門...就落雨
重落得鬼死咁大喎.... 吾通連個天都玩我`?! ^v^
睇完鐵打...sandy 媽媽黎咗....同snady番咗屋企''
我..心柔..家盈 就去咗 m 記....食野....吹咗陣水....跟住呀媽打電話黎..
又幫佢買 m 記番去...6;00番到屋企`!;]
sandy...希望你會快d好番啦....快d好番...1齊打波...
|