| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 7 日 星期五  |
慶功哦!!呵呵!!  |
分類: 未分類 |
yaya!!
終於等到今日la!!!
今日係慶功既日子泥呢!!
好開心ㄚ!!!xDDD
首先我地睇番自己條片,
都ok ga!!
然後就開始食野la,
我覺得D野食都幾好ga!!
跟住問Bily哥哥借相機take photos,
D IT哥哥係到偷影人ga
終於..............
pizza come 到la!!
好好味!!我食左2塊海鮮批呢!!
食完就出左去操場play!!好free呀!!
聽日德育故事比賽,,
好緊張呀!!><
|
|
|
你就好啦~ 食2件pizza.. 我得1件咋T^T 慶功宴真係好玩! 好玩到飛起.. 哈哈!
|
|
|
∼源.味∼ 於 2008-03-08 09:17 PM 發表:
還有機會重演,祈望妳的演出更上一層樓 有時妳越驚, 先會引別人去影妳的。hehe...... 參加多d比賽,練大d個膽,直至唔再緊張 下星期便是公佈傳媒初體驗的結果,唔知會點呢?
|
網主回覆
55
Posted at 2008-03-08 09:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
路的過```=] cm for you```=] 記住上我個blog留言wo```=]
|
網主回覆
who??? Posted at 2008-03-08 06:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
who?? Posted at 2008-03-07 08:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|