x∥啫喱°。.日誌
hal0""歡迎嚟到我嘅日誌!!
大家多D留cM‵‵w0"!!
adj123
暱稱: ﹎╮啫喱[×﹉
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
星期五ㄚ~~
體~~~~~~育堂
安靜三步曲
無野發生
行街街~~
文章分類
全部 (32)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 32
留言總數: 155
今日人氣: 27
累積人氣: 4486
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 29 日  星期六   晴天


新加坡4天遊團 愉快 分類: 未分類

 其實我琴日番到黎香港lu!!

因為琴日番到黎屋企成個人都好攰,,

所以冇打blog!!希望大家體諒!!

今日補打!!首先第1日我地去左魚尾師公園同埋榴槤渴(濱海藝術中心)

有一個big既魚尾師同埋個samll既魚尾師,,

個big既魚尾師曉噴水,,但係水力太強,,

企係格尼D水噴落我到!= =

濱海藝術中心個外表好以榴槤渴,,連導遊都話係榴槤渴!!

第2日我地去左好多地方,,

有小印到,牛車水,,學校同夜間野生動物世界!!

首先講左小印到同牛車水先,,

我好唔like小印到,,because個到又臭又冇安全感(老師話個到有多d偷仔)

好鬼驚!

牛車水好好多,,有好多華人係到!!

跟住去學校交流,,我地組有2個男仔,,

開頭溝通唔到,,後來都得!!

跟住仲識我地既同胞澳門仔添!!

然後食完dinner去夜間野生動物世界,,

個時已經係夜晚,,

d野生動物係唔會運住,,仲好近我地,,

有d驚佢地走出泥!!

第三日又去左學校,知新館and科學館,,

我地去左學校上4堂,,全用English,,都唔明講咩!!

知新館and科學館好多野睇!!

知新館個3Dshow ok la

載左副3D眼鏡好眼訓!!

第4日有個sharing,,

到我個時好緊張!!

食完lunch去機場買蛋糕and朱古力!!

跟飛番香港lu!!






訪客留言 (返回 adj123 的日誌)


wiwi_0209 於 2008-04-13 01:02 PM 發表:
妮妮babeee`
我地既手信呢>v要比架*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 .............
Posted at 2008-04-18 09:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



v24625047 於 2008-04-12 06:51 PM 發表:
係唔係勁好玩a~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 55
Posted at 2008-04-18 09:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



∼源.味∼ 於 2008-04-06 04:06 PM 發表:
無估錯的話
EUNICE51642 應該係 鄭婉霖 (在某人的blog看得出來的)
唔知道她的blog,可以去看的嗎?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



EUNICE51642 於 2008-04-05 10:43 AM 發表:
係喎手信^+^
我地冇去到濱海藝術中心""
佢地話冇時間喎+!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



∼源.味∼ 於 2008-04-05 02:09 AM 發表:
一個好好的經歷啊
去到外地,同外國人傾計,覺唔覺得有d雞同鴨講呢
喜歡外國的生活嗎?

仲有呀,我d手訊呢^^?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wiwi_0209 於 2008-04-01 09:54 PM 發表:
鍾妮你就好啦-v-
超好玩的""
我當初冇去-}}}}
後悔ing```
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]