其實我琴日番到黎香港lu!!
因為琴日番到黎屋企成個人都好攰,,
所以冇打blog!!希望大家體諒!!
今日補打!!首先第1日我地去左魚尾師公園同埋榴槤渴(濱海藝術中心)
有一個big既魚尾師同埋個samll既魚尾師,,
個big既魚尾師曉噴水,,但係水力太強,,
企係格尼D水噴落我到!= =
濱海藝術中心個外表好以榴槤渴,,連導遊都話係榴槤渴!!
第2日我地去左好多地方,,
有小印到,牛車水,,學校同夜間野生動物世界!!
首先講左小印到同牛車水先,,
我好唔like小印到,,because個到又臭又冇安全感(老師話個到有多d偷仔)
好鬼驚!
牛車水好好多,,有好多華人係到!!
跟住去學校交流,,我地組有2個男仔,,
開頭溝通唔到,,後來都得!!
跟住仲識我地既同胞澳門仔添!!
然後食完dinner去夜間野生動物世界,,
個時已經係夜晚,,
d野生動物係唔會運住,,仲好近我地,,
有d驚佢地走出泥!!
第三日又去左學校,知新館and科學館,,
我地去左學校上4堂,,全用English,,都唔明講咩!!
知新館and科學館好多野睇!!
知新館個3Dshow ok la
載左副3D眼鏡好眼訓!!
第4日有個sharing,,
到我個時好緊張!!
食完lunch去機場買蛋糕and朱古力!!
跟飛番香港lu!!
|