今日有個寫作活動-貧富下午茶 .....
分為富豪區,平民區,貧民區
而我係......
omg!!!! 我竟係貧民區!!help me!!
但係有好多人都係貧民區,有AnG,Carman姐la,,鄭蚊蚊la,肥婆周...(有50-60到)
貧民有一包梳打餅 平民有一杯水同一個蛋摓 富豪有一件蛋糕 一杯雪糕同一杯香檳( 冇酒精 )
whywhy??點解我地只係得一包梳打餅,,而佢地咁就豐富‵‵
做平民都好D啊!!!!!
真係唔公平!!=3=
之後仲要作文《感受》
我做貧民做得咁苦,,,起碼俾D好野我地lalalalalalalala
仲有我既blog變靚靚左!!
呵呵!!
|