x∥啫喱°。.日誌
hal0""歡迎嚟到我嘅日誌!!
大家多D留cM‵‵w0"!!
adj123
暱稱: ﹎╮啫喱[×﹉
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
星期五ㄚ~~
體~~~~~~育堂
安靜三步曲
無野發生
行街街~~
文章分類
全部 (32)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 32
留言總數: 155
今日人氣: 6
累積人氣: 4455
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 18 日  星期五   颱風


貧富下午茶 無奈 分類: 未分類

今日有個寫作活動-貧富下午茶 .....

分為富豪區,平民區,貧民區

而我係......

omg!!!!我竟係貧民區!!help  me!!

但係有好多人都係貧民區,有AnG,Carman姐la,,鄭蚊蚊la,肥婆周...(有50-60到)

貧民有一包梳打餅  平民有一杯水同一個蛋摓  富豪有一件蛋糕 一杯雪糕同一杯香檳( 冇酒精 )

whywhy??點解我地只係得一包梳打餅,,而佢地咁就豐富‵‵

做平民都好D啊!!!!!

真係唔公平!!=3=

之後仲要作文《感受》

我做貧民做得咁苦,,,起碼俾D好野我地lalalalalalalala

仲有我既blog變靚靚左!!

呵呵!!

  






訪客留言 (返回 adj123 的日誌)


yuen1114 於 2008-04-19 12:14 PM 發表:
cm~~哇哈哈~~
貧富宴?好玩呀xdd"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 好玩!?
當你睇住有咁好既食,,,
而我地只係得一包餅‵‵
好慘嫁!!=3=
Posted at 2008-04-19 08:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



man000094 於 2008-04-19 11:13 AM 發表:
路過...送個大大CM比你=.=..]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx!!```
Posted at 2008-04-19 08:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wiwi_0209 於 2008-04-18 09:48 PM 發表:
點解冇啦啦抽呢d既?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 中文要寫作
Posted at 2008-04-18 09:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



EUNICE51642 於 2008-04-18 09:16 PM 發表:
係咪抽你係咩組嫁?"
唔緊要LA
試下MA
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 55!!但係見佢地有咁豐富既野食,,
而我又冇,,
好慘!!
Posted at 2008-04-18 09:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



carman1756 於 2008-04-18 09:00 PM 發表:
cM到啦
冇計啦
我地唔好彩呀嘛
貧窮人- -
d富豪仲要理都唔理我地tim呀
幾衰
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx!!‵‵你既cM!!
唉......
Posted at 2008-04-18 09:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]