日記要打d咩架!??
記底一天所發生ge事? (我過得開心嗎?)
今日本身又約左戈條友 話去見工 估唔到佢第3次放我飛機...-.-! 真係好想開口 x佢囉 ! 搵工 依d野都係夠自己算啦..
依幾日發生左d野 算係開心吧 其實我跟她(F)有可能無-.-?
如果愛是米有如果 是多麼的好呢... 呵呵 !