##blogname##

FORUM MEMBER WR!TE LOGOUT
暱稱: ※#啊╴銘*§
性別: 男
國家: 香港

訪客留言
##comment_new##
MORE...

##topic##

##date##
##content##
##function_link##

§顧中~~KERORO小隊大本營§
歡迎各位離到呢個大本營,禾係GIRORO伍長是也,希望多d傻瓜青娃可以一齊係到吹下水la^T^更加希望日向夏美會上離玩~~
adrianau1
暱稱: ※#啊╴銘*§
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
去完la
camp中
camp中
入camp@@
我們的紀念日
文章分類
全部 (20)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
JK妹
TAMAMAニ等兵
大姐姐
軍曹兄弟
細路秋
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 7 月 11 日  星期二   雨天


衡破100人la 愉快 分類: 未分類

日記終於衡破100人la

 

日記終於衡破100人了

多謝各位支持ar^^

今日係小6派位ar

希望多d靚女入離顧中la

朝早巧無聊,

個天係禁落雨

攪到想約人出街又吾得,

又吾可以打波

不過都有一樣野happy

就係整左首歌,好吾好聽呢

明天last one日la,各位要去珍惜ar

PS.多謝KIA敏教我整,也期待今日出現弟四位隊員^^






訪客留言 (返回 adrianau1 的日誌)


99春 於 2006-07-11 11:57 PM 發表:
....冇乜feelfeelfeel../
唉....
 
         = =唔多happy...唸唔到講咩
都好耐冇同過你打波啦....
搵日叫埋陳浩一齊打好冇牙?...
區區...返埋聽日放假啦...
見到人地就望多兩眼啦......                   
                                                            唔係既話...暑假流流長...日日c春就唔好啦
 
uouououo....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你米又係c緊春
不過佢而家好似好忙
你要留意下人ar
見羅
見多三眼ar
打波
叫埋軍曹大哥
ok,兩個都係手下敗將
講真
暑假流流長,
c春就緊梗la
無得避
Posted at 2006-07-12 12:03 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



大哥 於 2006-07-11 10:52 PM 發表:
區區..
我同你係好兄弟
你個妹即係我個妹
我依家都收左JK做牙妹喇
 
正式公告:
我由依一刻開始就係JK既大哥
各位唔好哈佢 THX
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你收皮ar
我sin 係JK既大哥
我同你係好兄弟,
但禾個妹只係你的fd
對吾住都要講
 原諒我
因為我錫丫妹
Posted at 2006-07-11 11:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Jackielee 於 2006-07-11 10:42 PM 發表:
TO 丫哥,,
 
丫妹又上黎LA...
你係咪好開心呢....-.-"kaka~~
見你咁好人...
丫妹放你去溝女...
不過要令架....知唔知丫....
聽日-.-你死梗....

丫哥..你信敏la...
自從同佢玩之後,,,
我串咀左好多呢...xDDD...
我本身都壞的,,,ka..
不過跟左佢,,,仲壞....之ma..
wakaka~~~
 
TO 老板...
 
-.-"咁應該叫你大哥定老板定對手=-="..
 
TO 敏....
 
唔好成日話我丫哥吧,,,,
串死佢得架la....ka-.-
知唔知..??
 
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

丫妹真係乖
吾好打Y哥ar,
打死左溝吾到女
我信你係乖的,
同埋吾巧理老版
佢只係老板
得我係你Y哥
Posted at 2006-07-11 11:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



_*牙.敏*_ 於 2006-07-11 10:18 PM 發表:
死傻佬...
我咩本身係kai牙...
你本身夠白痴啦...xd
 
你個妹牙.....
唔洗我教,,都已經夠壞啦...xd
更何況,,,佢同左我玩之後....都冇壞到...
係串咀左小小姐,,,,
串咀小小咪好lo...等佢唔洗比人蝦牙.....
你應該多謝我牙....知唔知牙!!!???
 
by''牙敏
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

禁都係你錯
串咀小小巧大穫ar
比人打点算ar:
你kia比人打無所謂
我Y妹係巧人來
仲話多謝你
Posted at 2006-07-11 11:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



藍雪 於 2006-07-11 10:11 PM 發表:
首歌都幾好聽呀~
不過我想就算有好多靚女入黎~
你最多都只可以睇~
oaly個妹有機會入黎我地lee間~
佢有18幾cm高~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

18幾cm高
這不是人ar
是怪物
真oh my god~~
Posted at 2006-07-11 11:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Stephanie 於 2006-07-11 09:57 PM 發表:
你咁想d靚女入黎做咩呀???
我反而唔想咁多靚女入黎啦....
咁多靚女入黎...
你就唔會讀書架啦~~
你真係唔要得呀!!
咁細個就諗埋d咁既野!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

跟得多大姐姐果然吾同
講野咁有折学性
而家吾諗ar
咁等七,八十歲諗好嗎??
Stephanie姐姐
Posted at 2006-07-11 10:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



FannyNg 於 2006-07-11 06:36 PM 發表:
傻佬.....
都話左唔好叫我kai敏lo....
我可唔可以叫你傻仔銘牙....
唔得架嘛......
 
就算有令女入黎kcm...你都冇機會lo...
慳DDDDDDD啦XD
 
BY''牙敏
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你本是kia,
當然叫kia la
我警告你ar
不要教壞我Y妹
令女see下吾得ar
臭串
Posted at 2006-07-11 09:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



傻陳 於 2006-07-11 06:34 PM 發表:
HI,,我又黎喇"
咁快就過100人,,好勁呀
首歌幾好聽WOR.. 5錯!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55,
你都要努力ar
繼續支持me ar
Posted at 2006-07-11 09:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



老闆 於 2006-07-11 06:33 PM 發表:
JK怎麼認了你做哥哥 =___=??
來!! JK
別要這個區區了
我收你做細妹
最多幫你留言 XDDDD""
 
卿怎麼又想做區區的某某??
來!!卿
別要區區了
我再把你收做細妹
最多...(暫時想不到)
 
搶客中...
各位請到顧記麵檔
XDDD""
 
PS 搶完客還不走?!難道等區區斬我麼??
/ME ESC
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

算了吧,
看你沒有這個福份
搶客就不巧la,
不如合併ar
Posted at 2006-07-11 09:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



卿仔 於 2006-07-11 05:58 PM 發表:
0_o 好聽到死啊首歌,,,我黎左係唔係好開心呢!!!我都知係架啦!!!
@o@你同紫原來係兄妹,,,,估唔到啊,,,我又做.....^^,,,,不過我一定唔做大姐姐,,,哈哈^o^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

更係la,
卿姐wo
首歌蔡依林的,
真的不錯ar
你又做ar,
吾做大姐姐做小姐姐,
好嗎?>?
Posted at 2006-07-11 09:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]