##blogname##

FORUM MEMBER WR!TE LOGOUT
暱稱: ※#啊╴銘*§
性別: 男
國家: 香港

訪客留言
##comment_new##
MORE...

##topic##

##date##
##content##
##function_link##

§顧中~~KERORO小隊大本營§
歡迎各位離到呢個大本營,禾係GIRORO伍長是也,希望多d傻瓜青娃可以一齊係到吹下水la^T^更加希望日向夏美會上離玩~~
adrianau1
暱稱: ※#啊╴銘*§
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
去完la
camp中
camp中
入camp@@
我們的紀念日
文章分類
全部 (20)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
JK妹
TAMAMAニ等兵
大姐姐
軍曹兄弟
細路秋
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 7 月 18 日  星期二   晴天


勁ON9 開心 分類: 未分類

今朝早去左小浩屋企下面同人打波

点知3 on 3 左半粒鍾

比人踢場

仲要係幼稚國学生

唉,天口咁興,好心放過佢地la

仲要用彩虹波離打

d小朋友連走籃都無力la

真係巧on9 ar






訪客留言 (返回 adrianau1 的日誌)


老闆 於 2006-07-19 03:08 PM 發表:
To 區區
下?!
你幾時黎架??
唔叫我落黎陪你既??
=__=""
 
我依家日日落去樓下打呀
下次一齊丫
xDD""
主場 A_A""
 
PS 彩虹波?!我鍾意呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你9点走
禾10点到ar@@
下次一齊羅^^
Posted at 2006-07-19 08:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



[[SIU紫_JK]] 於 2006-07-19 12:10 AM 發表:
TO 丫哥...

@@丫哥,,,
你咪當讓下佢地lo...
^^""你要有愛心先得家ma...
佢地仲係細細粒,,,讓下,,,la....
-口-天口咁興d細路仔落去-.-
小心曬親丫..=-=
=-=佢地之不過係細路仔之ma...
又點會有力呢...=3=""
唔好咁話佢地...=-=...
佢地用彩虹波...因為佢地細粒..
唔好哈佢地,,,
除非佢地咁細個就串咀..

Form..乖乖ga丫妹,,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

牙哥吾係怪d小朋友
係話d老師on9
又曬又熱要d小朋友頂
巧惨ar
Posted at 2006-07-19 08:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]