| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 7 月 20 日 星期四  |
shit  |
分類: 未分類 |
無野巧講+_+
今日去小浩摟下又打波
点知今次到小学生踢場
等我個時打3 on 3又win
全場又win
結果都係win吾到d踢場小学生
因為佢地book左場
我地都吾洗打
佢地win曬
ps.巧悲,次次都係咁
|
|
|
老闆 於 2006-07-22 11:02 PM 發表:
To 區區
>>無人可以命令我+_+
大 錯 特 錯..
自 古 以 來
較 不 聰 明 者 就 必 須 受 命 於 較 聰 明 者
否 則 那 較 不 聰 明 者 就 不 能 得 到 最 好 的 結 果 或 最 好 的 下 場
因 為 較 聰 明 者 所 想 所 作 所 做 的 一 定 會 比 較 不 聰 明 者 的 差
然 而 較 不 聰 明 者 所 想 所 作 所 做 的 亦 一 定 不 會 比 較 聰 明 者 的 好
如 果 你 不 能 改 掉 「 無 人 可 以 命 令 我 +_+ 」 這 種 觀 念
那 就 注 定 你 永 遠 都 不 會 得 到 最 好 的 結 果 或 最 後 的 下 場
因 為 比 你 聰 明 的 人 實 在 是 大 有 人 在
明 白 嗎 ??
PS 我 從 來 沒 有 命 令 你 的 說
第一句:
你搞到我牙妹唔開心
點計先?!
這 是 一 句 疑 問 句 ,
正 在 問 你 打 算 如 何 補 償 給 本 人 的 義 妹 。
第二句:
你二個就執你呀我話你聽..
這 句 只 是 一 句 陳 述 句
作 用 只 是 告 訴 你 :
假 如 你 欺 負 的 是 別 人 的 妹 妹 ,
人 家 可 不 會 輕 易 放 過 你 。
第三句:
應承我:下次唔好
這 是 一 句 祈 使 句 ,
是 希 望 你 不 要 再 有 下 一 次。
恕 本 人 見 識 不 及 閣 下 多。
請 問 以 上 三 句 何 來 命 令 閣 下 ??
請 給 本 人 一 個 完 美 的 解 釋。
|
|
|
老闆 於 2006-07-21 11:39 PM 發表:
To 區區
你搞到我牙妹唔開心
點計先?!
PS 你二個就執你呀我話你聽..
應承我:下次唔好
|
網主回覆
我給you一句::
無人可以命令我+_+ Posted at 2006-07-22 06:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
- -係la..
= =""丫哥..你唔去我個板留言..ga=-=""
唔開心.... 
Form..丫妹 
|
網主回覆
sor牙妹
牙哥<<<沉迷打機中  Posted at 2006-07-22 06:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
TO 丫哥,,,
- -"...無野好講,,,
點解下面又有咁多野打丫...超= =!!
-.-"鬼叫人地BOOK左埸咩,,,
你下次咪BOOK埸先LO...=-=""
咁勁,,,win左wo....^ ^加油la....
PS - -唔好悲la^ ^...唔會次次都係咁ga,....
- -"可能下次唔會呢...
|
網主回覆
好
我下次BOOK埸
等佢地收皮 
ok la^^ Posted at 2006-07-22 06:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|