##blogname##

FORUM MEMBER WR!TE LOGOUT
暱稱: ※#啊╴銘*§
性別: 男
國家: 香港

訪客留言
##comment_new##
MORE...

##topic##

##date##
##content##
##function_link##

§顧中~~KERORO小隊大本營§
歡迎各位離到呢個大本營,禾係GIRORO伍長是也,希望多d傻瓜青娃可以一齊係到吹下水la^T^更加希望日向夏美會上離玩~~
adrianau1
暱稱: ※#啊╴銘*§
性別: 男
國家: 香港
« October 2021 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
去完la
camp中
camp中
入camp@@
我們的紀念日
文章分類
全部 (20)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
JK妹
TAMAMAニ等兵
大姐姐
軍曹兄弟
細路秋
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 7 月 23 日  星期日   晴天


輸左@@ 感動 分類: 未分類

今日学完曬野

立刻返歸SEEエ商盃

USA福建真係巧勁

外圍有個超勁既控球後衞

d控球超gd又fig到人

再有個3分神shoot

內線再有埋個2.04米高佬

香港都要輸得心服ロ服la

ps.漫畫節就來la,巧野






訪客留言 (返回 adrianau1 的日誌)


Jackielee 於 2006-07-24 07:08 PM 發表:
TO 牙哥,,,
 
你有煩惱,,,,
牙妹,,,幫你,,,,^-^""
搵日牙妹同你去玩,,,散心一日....xDD..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係米SIN?.?
講大話牙哥錯
Posted at 2006-07-24 10:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



傻陳 於 2006-07-24 03:39 PM 發表:
Halo,,好耐冇黎留CM喇"
所以黎留個CM俾你...xd=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝曬^^
禾都好耐冇黎你到留CM喇
Posted at 2006-07-24 10:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Jackielee 於 2006-07-24 12:24 AM 發表:
TO 牙哥...

^^牙妹依家冇野架LA...
KAKA...
你自己唔好咁多煩惱la^-^""
- -"".....美國咁多精英,,,,
算LA....=3=
 
PS @@...ka...>3<"

Form...牙妹,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁就巧la^^
你牙哥不嬲多煩惱
無計+_+
Posted at 2006-07-24 12:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



老闆 於 2006-07-24 12:17 AM 發表:
To 區區
我都睇左陣工商盃
有條友狂射3分零角度
狂入.. = =""
 
PS 漫畫節??
隆哥搵緊人去
有意的到E班論壇吧
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呢d真係神shoot=,=
ps。巧ar
幾時?>?
Posted at 2006-07-24 12:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]