| «‹ October 2021 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2006 年 7 月 23 日 星期日  |
輸左@@  |
分類: 未分類 |
今日学完曬野
立刻返歸SEEエ商盃
USA福建真係巧勁
外圍有個超勁既控球後衞
d控球超gd又fig到人
再有個3分神shoot
內線再有埋個2.04米高佬
香港都要輸得心服ロ服la
ps.漫畫節就來la,巧野
|
|
|
TO 牙哥,,,
你有煩惱,,,,
牙妹,,,幫你,,,,^-^""
搵日牙妹同你去玩,,,散心一日....xDD..
|
網主回覆
係米SIN?.?
講大話牙哥錯  的 Posted at 2006-07-24 10:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
傻陳 於 2006-07-24 03:39 PM 發表:
Halo,,好耐冇黎留CM喇"
所以黎留個CM俾你...xd=]
|
網主回覆
嘩
多謝曬^^
禾都好耐冇黎你到留CM喇  Posted at 2006-07-24 10:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
TO 牙哥...
^^牙妹依家冇野架LA...
KAKA...
你自己唔好咁多煩惱la^-^""
- -"".....美國咁多精英,,,,
算LA....=3=
PS @@...ka...>3<"
Form...牙妹,,
|
網主回覆
咁就巧la^^
你牙哥不嬲多煩惱
無計+_+ Posted at 2006-07-24 12:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
老闆 於 2006-07-24 12:17 AM 發表:
To 區區
我都睇左陣工商盃
有條友狂射3分零角度
狂入.. = =""
PS 漫畫節??
隆哥搵緊人去
有意的到E班論壇吧
|
網主回覆
係
呢d真係神shoot=,=
ps。巧ar
幾時?>? Posted at 2006-07-24 12:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|