*+AdRiaN_鵬"
adrianckp
暱稱: - 櫻花樹下- 的我
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
七年後
無題
綠茶紅豆
新一天
06-23
文章分類
全部 (68)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 68
留言總數: 391
今日人氣: 3
累積人氣: 3680
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 21 日  星期六   晴天


03-21 分類: 未分類

如果

可以

將d時間

倒流

咁就好啦

好懷念之前

同謝凱琦,麗英同埋黄詩雅

一齊坐嘅日子

我地成日都會一齊笑

上堂個陣時亦會好開心

依家好似好唔捨得

上堂

小息

都會諗起你地

現在

我多希望

我拎轉頭個陣時

可以見到你地

就算依家被我自已調位

我都一定會坐返係

你地前面

一直

一直

繼續好似以前咁............

 






訪客留言 (返回 adrianckp 的日誌)


lzero0 於 2009-03-25 07:41 PM 發表:
?????????????????????????
講咩野丫 完全唔明白喎~
講比我聽la 好唔好/.\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cy_slse 於 2009-03-23 06:45 PM 發表:
如果可以既話...
我都好想同番
pig 小鈺 陳容亨 1齊坐
堂堂都淨係會得個笑字
好開心....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔~係牙
我都希望
Posted at 2009-03-23 10:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SZE_karen 於 2009-03-22 10:02 PM 發表:
「十分想念你」
咁我可唔可以誤會牙?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔可以
咁我可唔可以誤會你鐘意謝..呢?
Posted at 2009-03-23 10:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



施` 於 2009-03-22 04:42 PM 發表:
抱歉...打少了一個字
是想念[你們]
不單只是[你]一個
不要誤會才好-.-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



施` 於 2009-03-22 04:40 PM 發表:
對呀..
如果我們四個可以一直坐在一起就好了
每節課也可以笑
現在上課的時候
想說話也不知道該和誰說
十分想念你T^T
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SZE_karen 於 2009-03-22 11:12 AM 發表:
如果真係可以被我地自己調位
我同麗英更加會坐返係你後面啦
有得將d文具放晒係你件冷衫入面喎..
我真係好想坐番之前個位牙T^T
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]