| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 3 月 21 日 星期六  |
| 03-21 |
分類: 未分類 |
如果
可以
將d時間
倒流
咁就好啦
好懷念之前
同謝凱琦,麗英同埋黄詩雅
一齊坐嘅日子
我地成日都會一齊笑
上堂個陣時亦會好開心
依家好似好唔捨得
上堂
小息
都會諗起你地
現在
我多希望
我拎轉頭個陣時
可以見到你地
就算依家被我自已調位
我都一定會坐返係
你地前面
一直
一直
繼續好似以前咁............
|
|
|
lzero0 於 2009-03-25 07:41 PM 發表:
????????????????????????? 講咩野丫 完全唔明白喎~ 講比我聽la 好唔好/.\
|
|
|
如果可以既話... 我都好想同番 pig 小鈺 陳容亨 1齊坐 堂堂都淨係會得個笑字 好開心....
|
網主回覆
唔~係牙
我都希望 Posted at 2009-03-23 10:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔可以
咁我可唔可以誤會你鐘意謝..呢? Posted at 2009-03-23 10:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
施` 於 2009-03-22 04:42 PM 發表:
抱歉...打少了一個字 是想念[你們] 不單只是[你]一個 不要誤會才好-.-"
|
|
|
施` 於 2009-03-22 04:40 PM 發表:
對呀.. 如果我們四個可以一直坐在一起就好了 每節課也可以笑 現在上課的時候 想說話也不知道該和誰說 十分想念你T^T
|
|
|
如果真係可以被我地自己調位 我同麗英更加會坐返係你後面啦 有得將d文具放晒係你件冷衫入面喎.. 我真係好想坐番之前個位牙T^T
|
|