*+AdRiaN_鵬"
adrianckp
暱稱: - 櫻花樹下- 的我
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
七年後
無題
綠茶紅豆
新一天
06-23
文章分類
全部 (68)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 68
留言總數: 391
今日人氣: 3
累積人氣: 3644
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 7 日  星期二   晴天


04-07 分類: 未分類

今天挺累的

去完科學館

係個到行嚟行去

成兩個鐘都冇坐過

唔知點解

伍健每次見到雅

都要走埋去拍佢個頭

然後雅當然又會走去打返伍健啦

佢地次次見到面都係打嚟打去

真係冤家路窄

跟住走個陣又冇車載我地

要我地自己係尖沙咀到返屋企

結果我同田志超,謝凱琦佢地一齊踏13x 返去啦

 






訪客留言 (返回 adrianckp 的日誌)


cy_slse 於 2009-04-11 08:39 PM 發表:
說真的
我都好想知她跟你說了什麼
相信不會只是問你是誰 xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



施` 於 2009-04-10 08:55 PM 發表:
無言
我想說我那些不是解釋來的
我只是在說明他們的關係而已唷`
所以..就是這樣了":)
對了
某人的悄悄話是關於什麼的?
能公告天下嗎?
(如果不方便,,去我的blog好了=P)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lpyyan 於 2009-04-10 01:06 PM 發表:
麗英同雅你地都係唔好再爭la~~
睇你地嘅對話實在太有趣la~~
XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



BIG_PIGLET 於 2009-04-10 01:05 AM 發表:
v ♥CoMmEnT● ̄㉨ ̄●"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ireneyeung 於 2009-04-09 09:27 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-04-09 10:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



施` 於 2009-04-08 09:18 PM 發表:
請注意
我是[拍]他的頭而已喔
我沒有[打]他
請留意這個用詞"
所以有[情]的是他們
ps.不要抄我喔...[拍]是我的專用詞
ps2.不要作無謂的抗爭(如想第二個用詞來掩飾[打])
妳絕對是用[打]的了 至於[愛]..
呵呵,,看你們的對話就知道了
(ps3.發現自己的咄咄逼人很厲害
這下你/妳可沒辦法辯駁吧")
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈..
你睇下
我只係講下啫
你就禁緊張啦
仲打禁長篇嘢嚟解釋
你.............=]
Posted at 2009-04-09 10:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SZE_karen 於 2009-04-08 09:25 AM 發表:
麗英硬係算「情」啦
可能仲係「愛」添牙
鵬鵬講得好
GoOd..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

可能啦~~
唔知呢...
Posted at 2009-04-09 10:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SZE_karen 於 2009-04-07 10:30 PM 發表:
咁衰
去踏13x都唔叫埋我
13x去同我屋企樓下
仲要係總站T^T
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

但你不是要跟麗英她們踏地下鐵嗎
Posted at 2009-04-08 09:08 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



施` 於 2009-04-07 10:05 PM 發表:
又第一`
這純粹為[打是情,,罵是愛]而已 今天真的挺累的
可惡的學校"
反正車也要回去,,何不載我們!?
頭痛頭暈+想嘔的一天-x-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

但你也有打他哦
那你打的算不算情呢=]
Posted at 2009-04-08 08:59 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]