| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 11 日 星期六  |
| 04-10 |
分類: 未分類 |
今日
係放假嘅第二日
好無聊
朝早係到做功課
做左一個半鐘到
不過做個陣
係邊做邊睇電視
真係好唔認真
到左下就
我細佬無啦啦叫我陪佢落樓下公園玩
落到去
佢又同佢個d朋友玩
我又唔係好識佢地
全部都二年級以下的
我都唔知同唔同埋佢地一齊玩好
不過最後
我細佬都係拉埋我一齊同個d人玩捉迷藏
唉~佢地邊會捉到我啊
但係最無奈
就係佢地叫我玩紅綠燈
搞到我好似好低能禁
聽日
約左個fd去睇戲
睇"二十世紀少年"
而後日
我就要返大陸啦
要禮拜5先返嚟
遲d見啦
復活節快樂啊各位*^_+
|
|
|
lpyyan 於 2009-04-16 11:21 AM 發表:
想像到你同細佬一齊玩個時會好可愛 玩個D games好有童真!!~XD 我都想有個細妹/細佬呀 :)
|
|
|
kNellA 於 2009-04-14 01:36 AM 發表:
我細佬夠係啦 係都拉我去帶佢出街 見到其他小朋友既話 我就會勁無奈咁望住佢就同其他小朋友玩埋d.........
|
|
|
其實我覺得有時淨係 同我細佬玩 都好似變到好低能 - - 我都未掂過d功課..
|
|
|
呵呵 我都想見下鵬仔你同班細路玩個樣.. 一定好可愛,, 順帶一提,, 你細路有時會係msn扮你 (不過當然俾聰明的我發現) 要留意下..^^
|
|
|
呵呵.. 跟小朋友玩挺不錯的 當然,,除了我弟之外` 很乖的你 我還未碰過功課呢"
|
|
|
DLxH 於 2009-04-11 11:58 AM 發表:
幾好呀.有童真
|
|