*+AdRiaN_鵬"
adrianckp
暱稱: - 櫻花樹下- 的我
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
七年後
無題
綠茶紅豆
新一天
06-23
文章分類
全部 (68)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 68
留言總數: 391
今日人氣: 3
累積人氣: 3639
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 11 日  星期六   晴天


04-10 分類: 未分類

今日

係放假嘅第二日

好無聊

朝早係到做功課

做左一個半鐘到

不過做個陣

係邊做邊睇電視

真係好唔認真

到左下就

我細佬無啦啦叫我陪佢落樓下公園玩

落到去

佢又同佢個d朋友玩

我又唔係好識佢地

全部都二年級以下的

我都唔知同唔同埋佢地一齊玩好

不過最後

我細佬都係拉埋我一齊同個d人玩捉迷藏

唉~佢地邊會捉到我啊

但係最無奈

就係佢地叫我玩紅綠燈

搞到我好似好低能禁

聽日

約左個fd去睇戲

睇"二十世紀少年"

而後日

我就要返大陸啦

要禮拜5先返嚟

遲d見啦

復活節快樂啊各位*^_+






訪客留言 (返回 adrianckp 的日誌)


katie661995 於 2009-04-16 01:38 PM 發表:
c0mment""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lpyyan 於 2009-04-16 11:21 AM 發表:
想像到你同細佬一齊玩個時會好可愛
玩個D games好有童真!!~XD
我都想有個細妹/細佬呀 :)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kaytachibana 於 2009-04-14 05:53 PM 發表:
你細佬實好似你咁可愛La~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kNellA 於 2009-04-14 01:36 AM 發表:
我細佬夠係啦
係都拉我去帶佢出街
見到其他小朋友既話
我就會勁無奈咁望住佢就同其他小朋友玩埋d.........
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wcsmelody 於 2009-04-13 09:19 PM 發表:
CM TO U =)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lforever520 於 2009-04-13 09:47 AM 發表:
cm*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cy_slse 於 2009-04-11 08:34 PM 發表:
其實我覺得有時淨係
同我細佬玩
都好似變到好低能 - -
我都未掂過d功課..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ZitaFung 於 2009-04-11 07:57 PM 發表:
呵呵
我都想見下鵬仔你同班細路玩個樣..
一定好可愛,,
順帶一提,,
你細路有時會係msn扮你
(不過當然俾聰明的我發現)
要留意下..^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Cindysze123 於 2009-04-11 03:28 PM 發表:
呵呵..
跟小朋友玩挺不錯的
當然,,除了我弟之外`
很乖的你
我還未碰過功課呢"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



DLxH 於 2009-04-11 11:58 AM 發表:
幾好呀.有童真
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]