| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 20 日 星期一  |
| 04-20 |
分類: 未分類 |
我好似成十日都冇寫過blog喇
今日寫返
仲有一日
即係聽日
我就生日喇
真係好想快d到聽日
唉~~
不過我依家好累啊
抄個篇中文訪問既文
抄死我喇
成千幾字啊篇嘢
鬼叫我寫字靚咩
今日
有個miss鍾嘉欣嚟上is堂
leung晴話佢好似
佢都教得5錯
起瑪冇miss余禁悶
我估我聽日實要講多謝講到口都乾
嗚嗚~仲要繼續抄啊
|
|
|
DLxH 於 2009-04-27 09:39 AM 發表:
=]
|
|
|
DLxH 於 2009-04-23 06:37 PM 發表:
=)金日串我ge小鵬=) 哈哈`生左日大過左a________________a" 哈哈`真係+_+`(笑) .唔知你下年又會爆d咩野出黎+_____________________________________+; 哈哈,,,真係好正00000000000000個is miss
|
網主回覆
唔唔~~
希望我鐘意啦 Posted at 2009-04-22 11:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
生日快樂:} 我要努力咁做 個maths project - -
|
網主回覆
多謝"
比心機~加油啊 Posted at 2009-04-22 11:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
KayB 於 2009-04-21 10:53 PM 發表:
生日快樂喔~~~~ 下年如果我記得,, 一定送番份PRESENT俾你 TOO....
|
網主回覆
Thx~咁下年先算啦 Posted at 2009-04-22 11:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
*多謝晒cOcO" Posted at 2009-04-22 11:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
zitafung 於 2009-04-21 08:10 PM 發表:
鵬仔, happy birthday to u 大個仔la zita妹祝你愈大愈令仔, 學業進步&快高長大...(好似有d老土..) =]=]=] hAPPy birthday to u!!!! 下年如果我記得,, 一定送番份PRESENT俾你
|
網主回覆
好啦~咁我下年提你啦 Posted at 2009-04-22 11:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
施` 於 2009-04-21 12:03 AM 發表:
鵬鵬,,生日快樂喔.. 真好`是第一個呢" 我現在還很努力地抄那篇訪問 唉...悲哀``
|
網主回覆
多謝~thx"
唉~係啊...真悲哀哦>< Posted at 2009-04-21 09:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|