| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 20 日 星期二  |
| 2009-10-20 |
分類: 未分類 |
落雨
真係唔係太鐘意
仲要今朝早咁大風
有傘都等於冇傘
不過都好
可以唔洗係操場企
做英文科長真係5容易
雖然我都好想做好呢份工
但係好辛苦
要做好多嘢
又要記好多嘢
又唔可以行差踏錯
如果唔係就會好麻煩
但係冇得唔做啦最衰
今日放學去左睇辯論
d班贏左
我都好開心
真係可喜可賀
不過個場衰在細得濟
搞到要企係到睇
櫻花樹下_的我
已經累透了
好想躺在樹下
好好的睡一睡......
|
網主回覆
i love d班 Posted at 2009-10-21 09:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
同意
嗯嗯]] Posted at 2009-10-21 08:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
鳴鳴......T3T Posted at 2009-10-21 08:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
無奈- -" Posted at 2009-10-21 08:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
d班 win 左....
你梗係要開心啦...^口^
|
網主回覆
梗係啦\\
我人係a班
但心係d班 Posted at 2009-10-21 08:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
企系度睇-v-? 唔系咁搞丫? 如果要企我寧願唔睇 曬時間之餘 又曬氣-v- p.s搵本細細既note book仔記低d野 要做野就拎出黎睇睇 寫寫,, 咁就易做好多la@@
|
網主回覆
咁我要姣y文活動紀錄嘛~
同埋去撐場 Posted at 2009-10-21 08:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
DLxH 於 2009-10-21 06:01 PM 發表:
訓啦
|
網主回覆
好啊~
係樹下訓覺
一定好涼快=] Posted at 2009-10-21 08:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
lpyyan 於 2009-10-21 05:18 PM 發表:
comment =)
|
網主回覆
@@" Posted at 2009-10-21 08:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx.... Posted at 2009-10-21 08:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
有啊~
你見5到我嗎!? Posted at 2009-10-21 08:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|