*+AdRiaN_鵬"
adrianckp
暱稱: - 櫻花樹下- 的我
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
七年後
無題
綠茶紅豆
新一天
06-23
文章分類
全部 (68)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 68
留言總數: 391
今日人氣: 10
累積人氣: 3687
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 3 月 5 日  星期五   晴天


03-05 分類: 未分類

今日去信興

好好玩

同埋唔洗上堂

冇派功課^^

下午上art堂

一片混亂

d掃膠彩好麻煩

搞到大家既白恤衫都有顏色

又洗唔到哦

我都是其中一個受害者啊T3T

不過我都只係整到少少

好過其他人

我雖然鍾意畫畫

可是我不喜歡用這種顏料

放左學去聽Bio講座

此終唐sir講書都生動過miss余

我是挺喜歡他教書的

星期日要快d到啊

我好想睇求婚大作戰

食飯lu...

下次再寫

如果我向你說對不起

你還會原諒我嗎






訪客留言 (返回 adrianckp 的日誌)


lforever520 於 2010-03-09 08:13 PM 發表:

我也不喜歡用塑膠彩
好麻煩
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

同意啊~
Posted at 2010-03-10 09:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SZE_karen 於 2010-03-06 08:25 PM 發表:
cOmmEnT~
信興..gOOd^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



applelove131 於 2010-03-06 12:46 PM 發表:
其實塑膠彩好好玩ga...

可能係purple教得吾好啦...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wanting0v0 於 2010-03-05 11:45 PM 發表:
信興工作紙就幾討厭啦xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cy_slse 於 2010-03-05 08:24 PM 發表:
求婚大作戰!!!;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cy_slse 於 2010-03-05 08:24 PM 發表:
信興好好玩;D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



forever_sze 於 2010-03-05 07:04 PM 發表:
:D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]