好耐冇打日記啦...
個板板終於開返啦...
我好驚以為冇左個板...
冇左你地d朋友仔呀''
琴日我至愛個媽咪,,入左黎同我飲茶''
同左大老板出左去玩...
細老板好無奈呀...''
冇得同哥哥1齊出香港玩''
問我點解次次都冇得同哥哥1齊出去玩,,
跟住我感覺...都好無奈囉,,
細老板由出世到而家都系好弱既bb
因為比人感覺得佢好似玻璃咁,,
點解咁講呢,,因為佢好似每行100步就跌1次咁,,
剩系識上樓梯,,落樓梯就慘啦''
吾夠5步就碌左落黎....
始終佢系1個輕磅bb,,
個個都覺得佢好似特別吾同咁....
對佢冇對大老板咁好''
吾明點解明明兩個老板系孖仔,,
但d人好似個個都對佢吾公平咁''
真系好無奈呀!!

聽日小公主要去佛山交流團,,
去3日2夜,,我見到佢好開心呀''
但我就有小小擔心啦''
因為,,大6最近咁多問題,,
佢真系要好好照顧自己,,
希望佢呢3日2夜,,
可以自己顧自己...
希望佢可以學到野同埋開開心心啦''
最近大小姐真系好忙,,
想同佢傾偈都吾得閒,,
希望,,可以多d同我交流下啦'' |