願望~
aervsdada
暱稱: MASTER
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-03-22
2009-03-20
2009-03-02
終結/開始
2009-02-19
文章分類
全部 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 23
留言總數: 11
今日人氣: 1
累積人氣: 824
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 11 月 17 日  星期一   陰晴不定


心理壓力 分類: 未分類

     近來我真係好辛苦..........(唔知會唔會係上帝比我既考驗呢?)......上堂好多野都唔明唔知.....都算啦....想問人.....

d人又做緊野哦......我覺得自己好唔適合呢個位lor..........雖然少左人同我講野....正常應該好好嫁....但是]原來先發覺

係好辛苦.....咩都靠自己;   上星期5最後個3堂都係英文.......做listening~ 咁我好急啦...因為lunch個陣飲左好多水喔

.........如果話我係英文堂一開始就去洗手間就話我既問題ja....但是我忍左大半堂...先講喔....正常應該好多老師都比啦,

知唔知我既結果係乜阿???  個老師既然扮體我唔到喔..............個下我都唔知幾慘...但是呢我附近d人以為我玩咁.................

後來我真係好辛苦...面都青埋先比我去........,,,往後個個話去就去得啦........我真係好唔明...我又唔係上堂玩野既人...點解我仲慘過佢地

阿.....我明好多都成日係廁所玩嘛.....但是....我真係有需要嘛......唔通就係因為某d人......既惡習...就要搞到有需要既人,,,,,被逼唔比去阿?

 留得住個人,.都留唔住個心啦!!~

         

       

     係屋企....又係......我媽返到黎好似個砲台咁,,,,,冇分鐘停過..........唔係話地未拖.....碗未洗....就係............................,

有時候.我真係好想係屋企可以舒服點......已經我都好煩......日日都要想成績......../我媽真係唔明白點解我要打機...成日都認為

係一定係衰.....其實我打機都係為左減壓ja..........好辛苦好辛苦.////...我其實5係唔明白我媽工作辛苦....但是問心果句...清潔呢d野

係我屋企..,,,我覺得唔係好需要.......但是我媽都成日要整喔....最慘唔係佢整而係我呢......我係度想....我出街個陣唔見你整.......(例如

我返教會通常晚上先返) ............所以我覺得呢個只不過係佢....既藉口黎ja............我媽想我去負責屋企所有野...講真我都要讀書嫁

,我都肯食完飯洗碗.仲想我點ja,,,,,,,,,,,,有陣時最唔順係佢坐係度......叫我去做d野///我得一個人......邊有可能洗碗.....汁台阿....放d食物

去雪櫃............我體電視成日講....一個家庭應該分工合作/......但是我呢做曬....!!!!

 

   星期6返教會....我就最開心嫁啦........不過我覺得遲d都係有問題嫁啦..............我都唔太中2同其他人玩....~






訪客留言 (返回 aervsdada 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]