近來我真係好辛苦..........(唔知會唔會係上帝比我既考驗呢?)......上堂好多野都唔明唔知.....都算啦....想問人.....
d人又做緊野哦......我覺得自己好唔適合呢個位lor..........雖然少左人同我講野....正常應該好好嫁....但是]原來先發覺
係好辛苦.....咩都靠自己; 上星期5最後個3堂都係英文.......做listening~ 咁我好急啦...因為lunch個陣飲左好多水喔
.........如果話我係英文堂一開始就去洗手間就話我既問題ja....但是我忍左大半堂...先講喔....正常應該好多老師都比啦,
知唔知我既結果係乜阿??? 個老師既然扮體我唔到喔..............個下我都唔知幾慘...但是呢我附近d人以為我玩咁.................
後來我真係好辛苦...面都青埋先比我去........,,,往後個個話去就去得啦........我真係好唔明...我又唔係上堂玩野既人...點解我仲慘過佢地
阿.....我明好多都成日係廁所玩嘛.....但是....我真係有需要嘛......唔通就係因為某d人......既惡習...就要搞到有需要既人,,,,,被逼唔比去阿?
留得住個人,.都留唔住個心啦!!~
係屋企....又係......我媽返到黎好似個砲台咁,,,,,冇分鐘停過..........唔係話地未拖.....碗未洗....就係............................,
有時候.我真係好想係屋企可以舒服點......已經我都好煩......日日都要想成績......../我媽真係唔明白點解我要打機...成日都認為
係一定係衰.....其實我打機都係為左減壓ja..........好辛苦好辛苦.////...我其實5係唔明白我媽工作辛苦....但是問心果句...清潔呢d野
係我屋企..,,,我覺得唔係好需要.......但是我媽都成日要整喔....最慘唔係佢整而係我呢......我係度想....我出街個陣唔見你整.......(例如
我返教會通常晚上先返) ............所以我覺得呢個只不過係佢....既藉口黎ja............我媽想我去負責屋企所有野...講真我都要讀書嫁
,我都肯食完飯洗碗.仲想我點ja,,,,,,,,,,,,有陣時最唔順係佢坐係度......叫我去做d野///我得一個人......邊有可能洗碗.....汁台阿....放d食物
去雪櫃............我體電視成日講....一個家庭應該分工合作/......但是我呢做曬....!!!!
星期6返教會....我就最開心嫁啦........不過我覺得遲d都係有問題嫁啦..............我都唔太中2同其他人玩....~
|