願望~
aervsdada
暱稱: MASTER
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-03-22
2009-03-20
2009-03-02
終結/開始
2009-02-19
文章分類
全部 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 23
留言總數: 11
今日人氣: 0
累積人氣: 823
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 12 月 15 日  星期一   晴天


上帝請多給我一次機會~ 傷心 分類: 未分類

                                   上星期5.....我知道....左個答案..................我入唔到決賽..............  個陣...我朋友TIMOTHY都係我身邊...

個陣我唔敢相信//.............個下比起成績失敗更傷我心........ .....我D信心...冇曬....................放左D心機但是..........就咁

 .....我個陣好想問神....:點解你比左機會我去發揮....但是而加又好似奪去返咁...............點解你比左好多人GA支持我../.好多自信我

好多人的認同..........但是一剎那....你又收返阿???~

 

 

                                   星期6個陣我係教會度做義工............總算平復我的心情.........我同自己講......無倫點我都算...盡我最大勇氣做

左件唔後悔的事阿~..................做左ALL  DAY.....好開心............幫到人啦....又獲得一隻公仔哦.......

                                   星期日 去左踢BALL..........好耐....都冇試過咁正啦.......................隔左兩日....終於忘記左LA...........

                          

                                 今天返到學校......好多人都問我.......入5入到..決賽..阿.....??      ,,,,,,,,,,,,,,,,我勉強咁講出來..

....有D人覺得好可惜.......有D就話.....你咁廢嫁......!   .....我實在冇所謂....因為....我已忘記了...............或者.....星期6日

前....我或者會覺得.....好嬲GA~.................

                                    放學個陣.....我去左.......SU-學生會到.............體下...我D  FD個合唱..點/  點知? .....我正係見到...得

低級組LOR......高級就唔見..........跟住我問問SU  D人........佢地話因為分數出錯哦.............................返到屋企....開MSN更有

FD話我知呢件事..TIM~.............其實...我係度想......上帝阿上帝......你究竟點嫁????....唔好...係度玩我阿.........明明冇希望..

你又彷彿再給我一次機會~                  

                                   我心中真係好想入...............我好想得到更多人對我GA認同阿~....!!!!!!!..






訪客留言 (返回 aervsdada 的日誌)


+2 於 2008-12-22 09:43 PM 發表:
這是一個不好的經歷,不過如果你願意的話,神可以將它變成祝福。
i'll PRAY FOR YOU
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



冼 於 2008-12-15 09:27 PM 發表:
+油喇∼ 你實得既 ..

入唔到決賽係佢地唔識欣賞姐 a_a"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]