2009"9"4 頭髮過長-3-""
今日好黑" 好想係到講粗口-3-"
早會" 簡直變態" 今鋪真係死咁樣/33\"
熱到痴哂線" 成條頸都係汗-3-"
唉" prefect哥哥" 比下面好bo-3-
我有朵架bo-3-"
我冇過眉bo " 過眼之ma @v@"
又要剪喇/.\" 好憎-3-"
見番天朗" 爆左缸-3-" 3針-3-"
但係重係咁得意xDD"
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
中文堂影相" -3-
諗住唔洗影" 點知都係要影一張-3-"
家剷丫" 鄧媽媽真係好差煩-3-
過長咪過長lo-3-"
我D頭髮生得快?! 你問我做咩姐" 問D頭髮丫ma-口-"
係呀"! 我gel頭呀"咁又點呀?
我又冇話我冇gel"
校規都係整黎比人犯架之ma-3-"
唉"" 學生證大鑊喇-3-"
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
lunch" wiFF 鵬"源"錢"Mattttttthew"磊"
五十南" 難食-3-
好熱" 又趕"
好辛苦"
好悶"
CL堂"
原來肥歐都幾好既@@"
哈" 係佢in我既" 真係有眼光 xDD"
可愛既335又黎喇"
430到補習" 一入到去"
""喂"朗哥"肯番喇?""
心諗"死得喇"-3-"
差D比人con-3-"
好彩停到-3-"
不過背脊比人狂轟 =]
堅痛架"正人渣-3-"
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
6點鬆人"
臨走比人轟多拳-3-"
熜你地燈=v="
哈哈哈"星期一我諗我打唔到blog lu =]
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
唉"聽日剪髮喇"
唔想剪呀真係/.\"
算啦" 除非退學架姐=]
星期一重要比澤林check-3-"
好喇"
打到呢到"
我要CM =]
|