好無聊~~~無野挽囉囉囉囉囉囉囉囉囉-____-
都係講下我個D好努力溫書咁得番黎嘅成績,
中文好廢-_-班3級21
閱讀 班6級29 寫作 班2級5 聆聽 班1級2
英文OK啦-_- 班11級77
讀本 班2級14 -_-?
數學最廢-___-班2級2 (比個死人陳漢X高1分....)
太好個D科就廢事講埋出黎啦-_-
得通識係( )
平均分69.17 班5級35
真係太勁都係一件麻煩事....
比人迫去個個咩竹蜻蜓個個唔知咩-__-
全班頭三好似要分亨讀書心得-__-(唔知係MISS吳特別D定係班班都要-_-)
好彩我唔係姐.....
如果唔係都唔知點-__-
唔通話
上堂講下野
放學打下機
得閒上人屋企打芒果大亨
最緊要係唔好溫書....
唔知咁講法會唔會比人鬧呢-__-? |