~無聊之地~
因為我實在太無聊,所以就搞左D咁既野出黎啦...
aesoph60960
暱稱: 風仁
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
好友名單
最新文章
2011-02-11
2011-02-02
2011-01-22
2010-07-14
2010-06-14
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
2011 年 2 月 11 日  星期五   晴天


2011-02-11 分類: 未分類

日日打機到2,3點-_-

打得多都唔想打.....

好彩係GAME到有一大班FD@@

雖然而家個個都要返學-_-

岩岩同(循桌風-_-?)挽挽下UNO昆左佢陪我挽.....

好鬼無聊...唔係好夜姐,做咩無曬人-_-?

算~訓~

功課呢D野呢......

唔理住@@



2011 年 2 月 2 日  星期三   晴天


2011-02-02 分類: 未分類

好無聊~~~無野挽囉囉囉囉囉囉囉囉囉-____-

都係講下我個D好努力溫書咁得番黎嘅成績,

中文好廢-_-班3級21

閱讀  班6級29   寫作  班2級5   聆聽  班1級2

英文OK啦-_- 班11級77

讀本  班2級14 -_-?

數學最廢-___-班2級2 (比個死人陳漢X高1分....)

太好個D科就廢事講埋出黎啦-_-

得通識係(     )

平均分69.17  班5級35

真係太勁都係一件麻煩事....

比人迫去個個咩竹蜻蜓個個唔知咩-__-

全班頭三好似要分亨讀書心得-__-(唔知係MISS吳特別D定係班班都要-_-)

好彩我唔係姐.....

如果唔係都唔知點-__-

唔通話

上堂講下野

放學打下機

得閒上人屋企打芒果大

最緊要係唔好溫書....

唔知咁講法會唔會比人鬧呢-__-? 



2011 年 1 月 22 日  星期六   晴天


2011-01-22 分類: 未分類

唔知幾耐無黎啦~

其實都係無聊先黎-_-

CS又無人挽....

搵人同我挑刀呀~~

太耐無挽而家好鬼廢......

岩岩仲要比幾個勁人圍到得番TOP20-___-

算~唔講CS.....

 

轉左去C班,D人有少少-__-

 

好彩我日日溫書

今次考試D成績超~~好(係C班)

(雖然由考試個陣就開始日日同葉漢傑佢地打芒亨)

 

去完個個唔知邊到之後

唔知點解我個班個個都要去買PSP-___-

(仲要個個叫我同佢打....雖然我勁姐,都唔洗咁呀-__-)

同埋唔知做咩我條腰好鬼痛......

痛到而家都仲痛緊-___-

 

好耐無打字啦-_-好慢....