今日係我地ge畢業典禮=口=”
-12:15分我傻左咁洛左去=.=校車12:55分先尼-.-我就傻左咁洛左去搞到我係咁出汗=.=||
-1:15分一番到去就比老師訓話
-一番到去就要綵排唱歌>口<
-家長入場啦>3<||我先睇到文總理呀媽入場@_@∼!之後就睇到羅羅媽媽入場∼接下來就係我呀爸同我呀媽入場@_@|好唔同佢地say'hi'不過冇計=.=一定要同佢地say’hi’
-入場之後就唱校歌,唱完校歌之後唱詩之後讀經之後致訓詞接下來係授憑到頒獎到送紀念品到致謝詞到節目之後就放學∼^_^∼
今日我個FD送左張圖圖比我話希望全班都可以友誼永固!~^v^~!我都想=3=可惜唔係咁易-.-"
張圖圖好QT呀>3<
聽日就係畢業典禮啦>3<好緊張呀+_+"E幾日都不斷綵排,排到悶一悶-.-但係今日一放小息老師要我地E班留係禮堂排起身同坐低=.=好無聊,之後我地果班最壞果個男同學叫BEN神,佢叫老師比佢走,老師就話〔全班可以小息,BEN神留低〕我地聽到唔知幾開心呀(^v^)我地真係要好好咁多謝BEN神啦∼哈哈
今日大出血TvT E家日日都借漫畫唔大出血就奇-.-"E家又要採排,採到悶死人啦/口\好快畢業禮啦!我地6年級又要獻唱又唱得唔好,後日畢業啦-.-番多2個星期就番完,既開心又有DD難過,開心係可以唔洗再比D男同學(D男同學係淫魔)煩=.=唔開心係升到中1唔知有冇人同我去借漫畫/口\
-今日心情唔錯呀,E家成日睇漫畫-.-但係又要升中又要搞畢業典禮好煩-.-" -雖然同某個人D關係破裂,不過算啦,我冇事啦-.- -好快到放榜啦-.-救命好驚入唔到中學-.-
寫得唔係幾好,但希望大家尼留下言