是日比賽
10年第一次既劍擊分齡賽`
我正式冇得打U17:( 報U20
原意係陪何B去玩下-___-
因為太耐冇練劍/__\
打小組開頭真係淆-_-
個個都體院..
之後見到佢地D步法又得意又有用`
偷左黎用-,- 做左賊.
用出黎真係幾好呀``愛上了.
小組打得唔錯. 但估唔到上到SITE3 =.=
淘汰對菲菲..我都預左輸- -"
但估唔到未熱身就輸左XD 真係快-_-
結果第5名;) 開心..
何B就唔好提na - -佢唔開心..
去左大家樂食飯`多謝何B :D
跟住搭MTR wif何媽+rainie
我去旺角諗住報calvin sun..
但full左- -叫我報3月果個:)
番屋企. |